S trochou nadsázky ráda říkám, že žijeme v době obsahové. Nástup internetu zcela změnil naše nákupní chování. Spotřebitelé si dnes nejprve provádějí důkladný online průzkum, aby zjistili o produktech a značkách co nejvíce informací. Je tedy nutné znát potřeby svých zákazníků, jaké si kladou otázky a jaké informace zjišťují, a nabídnout jim takový obsah, který jim dá odpovědi a řešení.
V čem vám content pomůže
Tím, že poskytnete zákazníkům zdarma cenné informace, zvyšujete povědomí o vaší značce a důvěru ve vás. Pravidelným produkováním kvalitního obsahu si vytváříte s vašimi fanoušky vztah založený na důvěře. K přeměně fanouška v zákazníka už vám pak zbývá jen malý krůček.
Výhody content marketingu
Pravidelné vytváření obsahu poskytuje značkám řadu výhod:
Nízká investice - psát blog a vést sociální sítě zvládne každý malý podnik nebo samostatný podnikatel
Povědomí o značce - když publikujete zajímavý obsah, lidé vás budou rádi sledovat, sdílet vaše názory a předávat na vás osobní doporučení
Dohledatelnost - dobrý obsah ve spojení se SEO zobrazí vaši značku ve vyhledávačích ve chvíli, kdy zákazník hledá odpovědi na své otázky
Věrnost zákazníků - vaši fanoušci, kteří vám důvěřují, budou více nakloněni nákupu od vás než od konkurence
Zvýšení konverzí - ačkoli vytváření obsahu je časově náročnější, odmění vás vyšší konverzí
Začněte ještě dnes
Každý, kdo má web a sociální sítě, má silné platformy pro budování svého obsahu. Optimalizujte tedy informace na vašem webu, začněte psát články, točte videa, nahrávejte podcasty, zaujměte na sociálních sítích. Buďte zrovna vy tím, kdo dává lidem něco navíc. Uvidíte, že se vám to vyplatí.
A pokud na to nemáte čas nebo vás to nebaví, pak se můžete vždycky obrátit na odborníka, který vám s tím pomůže.
Comments