top of page

Jak postupuji při své práci

Pokud vám intuice říká, že je potřeba dělat něco s vaším obsahem, jste na správném místě. Přečtěte si, jak pracuji, a pokud vám to dává smysl, pojďme se nad vaším obsahem potkat.


Možná je i dílčí spolupráce, pokud by toho na začátek na vás bylo moc.


POZNÁNÍ

Na začátku je pro mě důležité vás dobře poznat. Musím perfektně pochopit váš byznys, proč ho děláte, jak fungujete, kdo je váš zákazník, jak s ním komunikujete, v čem jste jiní než ostatní, s čím svým zákazníkům pomáháte.


REŠERŠE

Pak se podívám na váš web, sociální sítě a další materiály, které používáte v komunikaci se zákazníky. Udělám důkladnou rešerži a ukáži vám vaše silné a slabé stránky. Nekoukám jen na obsah jako takový, důležité jsou také klíčová slova, které používáte a hodnoty, které předáváte.


ANALÝZA

Důležitým prvkem je také analýza klíčových slov, která nám lépe pomůže pochopit vaše zákazníky. Prozradí jaké dotazy související s vaším tématem vyhledávají na internetu. Nedílnou součástí je také analýza návštěvnosti vašeho současného webu.


STRATEGIE

Na základě získaných vstupů navrhnu strategii vaší komunikace. Její součástí budou jasně definované cíle, hodnoty, asociace, persony, vaše unikátní výhody, komunikační styl. To vše nasazené do správně zvoleného archetypu. Vyberu ideální kanály, kde se vám vyplatí šířit obsah, to vše pro jednotlivé fáze nákupu - dle framworku See Think Do Care.


Popíši novým stylem vaši činnost, vysvětlím vašim zákazníkům, proč ji děláte, jak ji děláte a co je výsledkem vaší práce.


NOVÝ OBSAH WEBU

Když budeme znát pravidla, podle kterých obsah tvořit, a klíčová slova, která by web měl obsahovat, navrhnu vám novou strukturu webu a nové texty. V případě, že byste se rozhodli tvořit zcela nový web, pomůžu vám to celé zprocesovat.


EDIČNÍ PLÁN

Připravím vám témata na články do blogu a klíčová slova, která by měly obsahovat. Také navrhnu koncepci komunikace na vašich sociálních sítích, včetně plánu na první měsíce. To vše s cílem dosažení vysokého engagement rate a vyvolání zájmu o vaši činnost.


COPYWRITING

Můžu se o vaše texty dlouhodobě starat. Psát články na blog, spravovat sociální sítě a vymýšlet další nové možnosti, jak komunikovat to, co děláte.


ŠKOLENÍ

V případě, že máte někoho, kdo by se o váš obsah staral, není problém tyto lidi proškolit, aby nově vzniklou obsahovou strategii využívali co nejlépe.


Zaujalo vás z toho něco? Pak se mi neváhejte ozvat.



bottom of page