18. 3. 20213 minVteřiny, které rozhodují o vašem byznysuKolik vteřin jsou ochotní věnovat návštěvníci vašeho webu, aby se rozhodli, zda na něm chtějí zůstat a zjišťovat více informací, případně...
18. 11. 20204 minDosah a míra zájmu příspěvků na FacebookuJedním z cílů, kterého byste se měli díky vašemu obsahu na Facebooku snažit dosáhnout, je vysoký dosah a míra zájmu vašich příspěvků....
20. 3. 20202 min5 tipů, o čem (nejen) teď psátSpousta z nás má teď míň práce, a tak je ideální čas začít psát články. Nevíte o čem? Přináším vám pár tipů a věřím, že si z nich...
2. 1. 20202 minJsou archetypy značek pro každého?Co zjistíte definicí vlastního archetypu? A je to vůbec pro vás?
22. 12. 20192 min3 kroky, jak vybrat správnou sociální síť pro váš byznysPraktický návod, jaká síť dává smysl pro vaše podnikání
5. 8. 20191 minProč má smysl věnovat se svému obsahuS trochou nadsázky ráda říkám, že žijeme v době obsahové. Nástup internetu zcela změnil naše nákupní chování. Spotřebitelé si dnes...
14. 6. 20192 minJak postupuji při své práciPokud vám intuice říká, že je potřeba dělat něco s vaším obsahem, jste na správném místě. Přečtěte si, jak pracuji, a pokud vám to dává...